niedziela, 21 października 2012

Epilog

* 4 lata później*

Ja i Harry jesteśmy ze sobą od 4 lat. Rok temu wzięliśmy ślub, a teraz spodziewamy się małego Hazziątka. Tak. To będzie chłopiec. Razem z naszymi przyjaciółmi mieszkamy w wielkiej willi w Londynie. Z Emily jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami, no ale co się dziwić spędzamy ze sobą każdą wolną chwilę. Razem zz chłopakami tworzymy jedną wielką rodzinę. Czasami zastanawiam się czy to czasami nie jest jeden piękny sen, ale wtedy odwracam głowę i widzę uśmiechniętą mordkę Harrego. Czy chciałabym w moim życiu coś zmienić? Nie. Mam wszystko. Miłość, przyjaźń i tak naprawdę wielką rodzinkę.


*oczami Emily*

- Kocham Cię Zayn.- powiedziałam i namiętnie pocałowałam chłopaka. Tak. Ja i Zayn jesteśmy razem. Od tamtej scenki na kanapie jesteśmy nierozłączni. Zayn jest moim najlepszym przyjacielem, a za razem moją miłością. Jest dla mnie najważniejszą osobą na świecie. Z rodzicami nie utrzymuje kontaktu. Podobno gdzieś tam sobie żyją razem, ale mnie to już nie obchodzi. Mam wszystko co zawsze chciałam mieć. Wspaniałych przyjaciół, którzy zawsze mnie wspierają, kochającego chłopaka, a teraz nawet już narzeczonego. Czego chcieć więcej? Czasami ludzie nie doceniają tego co mają. Żyją tylko żeby przeżyć, ale ja nauczyłam się cieszyć chwilą i tego będę się trzymać do końca moich dni.



pechowa 13? 
jak widzicie to juz koniec tego opowiadania, ale nie koniec bloga. moze w nastepnym tygodniu pojawia sie bohaterowie nastpenego opowiadania. dlaczego skonczylam to opowiadanie? po pierwsze nikt tego nie czytal a po drugie to mam pomysl na druga historie i chcialam ja zaczac szybko pisac. 

teraz prosze kazdego kto przeczytal chociaz kawalek tego opowiadania o komentarz. moze to byc nawet glupia kropka. dla mnie to i tak bedzie wazna kropka. ;D 
dziękuje . ;3

6 komentarzy:

  1. blebleblebleble xd

    kropka " . "

    OdpowiedzUsuń
  2. blablablablabla głupi .!!!!!!!!-,-
    Jak to koniec .!? Masz wpierdol .! -,- < pluje , bije > :D

    OdpowiedzUsuń
  3. . To je kropka. ;)
    Nie no, napisze ci coś ;P
    Więc trochę mi szkoda, że koniec, bo się przywiązałam ;*
    Ale cieszę się, że pamiętasz już co wymyśliłaś na następną historię ;)
    Co tam jeszcze.. aha, paaa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Libster Award. Więcej na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak głupi , jest cudowny ... Jak mogłaś już go skończyć dziewczyno .
    http://lolaa1881.blogspot.com/ -Zapraszam i zachęcam do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego to już koniec? I dlaczego jest głupi? Jak jest cudowny?
    Sama pisze bloga z opowiadaniami o 1D ale to co ja pisze jest głupsze niż twoje. Ty masz talent do pisania :*

    Pozdrawiam cieplutko
    i jeśli masz ochotę to wejdź na mojego bloga :))

    http://at-the-edge-of-the-abyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń